aktiviteler

yoga

Farkındalığınızı genişletmek için bedeninizin ve ruhunuzun ihtiyacı olduğu meditasyonu, yoga inzivalarınızı gökyüzüne uzanan ağaçların içinde doğa ile bütünleşerek gerçekleştirebilir, ruhen ve fiziken arınmanızı sağlayabilirsiniz.

çocuk kampları

Unutulmaya yüz tutmuş değerleri yeniden hatırlıyoruz. Doğayla olan ilişkilerimizi tazeleyip, onarıyoruz. Doğa sporlarıyla koordinasyon ve motor becerilerimizi geliştiriyoruz. Birlikte olma, grup bilincini sağlıyoruz.

kaya tırmanışı

Yanı başımızdaki orman içindeki kaya tırmanışı alanında eğitim ve etkinliklerimizi gerçekleştiriyoruz.

doğa yürüyüşü

Misafirlerimizle birlikte doğada keşfe çıkıyor, gündüz veya gece çeşit uzunluk ve zorlukta Avdan Dağı ormanının eşsiz güzelliğinde yürüyoruz.

motivasyon kampları

Kendinizi doğanın huzuruna bırakın. Dinlenirken sessizliğin verdiği enerjiyi hissedin. Doğa yürüyüşü yaparken adrenalin size mutluluk versin. Kaya tırmanışı veya ip inişi yaparken zihninizden uzaklaşın sadece anda kalın. Akşam kamp ateşinde saatlerce meditasyonda kalın.