9-10 Eylül Analı Kuzulu Kamp

Kampımız 8 Eylül Cuma akşamı ailelerin gelmesiyle başladı. Oda ve çadır yerleşimleri bittikten sonra çaylar, çorbalar, kahveler içildi. Ateş çemberini kurduk, tanışma başladı. Yarınki planlarımızı yaptık, sohbet ve ateş gecenin sessizliğinde devam etti.

Sabah zil sesi kahvaltı için bizi bir araya getirdi. Kahvaltı sonrası trekking hazırlığı yapıldı. Ve öğlen yemeğine kadar olan orman yürüyüşümüz başladı.

içimizde en cesur ve en genç 1 yaşındaki Umut ile beraber yaklaşık 5 km sürecek olan orman yürüşü için avdan dağı ormanlarındayız. Sonu dik ve biraz kayalık olan zirvemizi yapıp. Göl manzaralı fotoğraflarımızı çektirdik. Zirveden sonra orman içinde büyük mola verip, toplamda 2-3 saatlik doğa yürüşümüzü bir oval çizerek tamamladık.

Öğlen yemeği ve ardından dinleme... Doğa ve çocuk olursa her şeyi sizin planlamanıza gerek yok. Yığılı olan taşları boyayıp bir sergi açma fikri onlardan çıktı. Akşama doğru tüm ebeveynler toplanıp sergilerine gittik. Takas usulü ile boyanmış taşları değiş tokuş yaptık.

Şimdi slackline zamanı, korku yoktur, sonradan öğrenilir. Hepsi teker teker 15-18 metrelik hattı geçtiler. Birden fazla deneyenlerde oldu. Sadece çocuklar değil anne babalarda denemekten geri kalmadılar :) Akşam her zamanki gibi ateşimizi yakıp etrafında toplandık. Masal saatimizi yapmayı ihmal etmedik, çocuklarımız yatmadan önce.

sabah zili ve ardından sabah kahvaltımızı yaptık. Oryantiring için parkurumuzu hazırladık. Öncesinde kısa bir pusula bilgisi verildi. Aileler birlikte hazırladığımız 5-6 noktayı bulmaya çalıştılar. Doğada yol alırken pusula bilgisi hayatınızı kolaylaştırır.

Bu kez anne babaların zamanı. Kampçılık anlatımı için bir araya geldik, çocuklarımız kendi aralarında oynarlarken. Kampçılık malzemeleri ve kullanımını anlattık. Karşılıklı söyleşimiz öğlen yemeğine kadar sürdü. Öğlen yemeğinden önce ve sonra uğurladıklarımız misafirlerimizden sonra kalan iki aile ile kaya tırmanışına gittik. Akşam üzeri gittiğimiz orman içindeki kaya rotalarına havanın kararması öncesinde hızlıca çıktık, indik :)